5 decembrie 2011

Fursecuri cu nuca

Print



    Fragede si aromate, aceste fursecuri minunate, aduc aroma Craciunului cu parfumul lor...


Ingrediente:

Pentru aluat:

150gr unt
150gr zahar pudra
2 oua plus 2 galbenusuri
3 linguri de smantana
o esenta de vanilie
un plic praf de copt
un praf de sare
faina cat cuprinde (aproximativ 500 gr)

Pentru umplutura:
150 gr miez de nuca macinat
doua albusuri
o portocala
6 linguri zahar
Preparare:

1. Batem untul cu zaharul pana devine cremos, apoi adaugam treptat ouale, galbenusurile, smantana, praful de sare, esenta de vanilie si faina amestecata cu praful de copt. Framantam un aluat potrivit de tare.
2. Albusurile le batem spuma cu patru linguri de zahar, apoi adaugam miezul de nuca macinat si coaja rasa de la portocala.
3. Aluatul il impartim in doua daca vrem ca fursecurile sa iasa mai mari sau in trei sau patru daca vrem mai mici. Ideal ar fi in trei ca sa sa iasa potrivite. Dupa ce l-am impartit in trei, intindem o foaie groasa de aproximativ 5mm si o ungem cu o parte din compozitia de albusuri cu nuca (impartita in prealabil in trei). Rulam si taiem felii groase de aproximativ 1,5-2 cm. Feliile astfel formate le rotunjim si le presam intre palme apoi le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Le bagam la cuptorul preincalzit aprozimativ 30-35 de minute la foc mic, pana se rumenesc usor.


4. Cand le scoatem le ungem cu sirop facut din zeama de la portocala si doua linguri de zahar.



Pofta buna!

 

30 de comentarii:

Can't boil an egg spunea...

Sunt minunate! Ce fericita sunt ca primesc postari atat de frumoase! Iti multumesc din suflet ca ni te-ai alaturat si ai acceptat provocarea!
Pupici cu drag :*:*:*

Unknown spunea...

Buna Licuta, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

Unknown spunea...

Vai Licuta ce imi faci!
Ce bine arata fursecurile tale!
Ai folosit o umplutura foarte asemanatare cu umpluta care o folsesc eu la coznaci. Deci, sigur sunt pe placul meu:)
Te pup.

Cristina spunea...

Delicioase! Arata fff bine!

sara & Miki spunea...

Cred ca se topesc in gura. pup si nu uita de ghetute. Vine mosul.

Simona spunea...

Pluteste in aer mirosul Craciunului... Delicioase! Pupici

Ramona Alina spunea...

Miroase a sãrbãtori...nuci...portocale...ce frumoase sunt:)

TeoBucatar spunea...

Daca au nuca imi plac si inainte de Craciun:)Pupici!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Diana!!!Mi-a facut mare placere sa particip!

Multumesc frumos pentru invitatie, Brandusa!!!Ingredientele sunt minunate!

Multumesc frumos, Daniela!!!Nu am folosit aceasta umplutura la cozonaci dar cu siguranta am sa incerc:)Merci pentru idee!

Multumesc frumos, Cristina!!!

Multumesc frumos, Sara&Miki!!!Nu am uitat de ghetute:)A venit Mosu!

Multumesc frumos, Simona!!!

Multumesc frumos, Ramona!!!

Multumesc frumos, Teo!!!

Pupici!!!Va doresc o zi minunata si cat mai multe cadouri de la "Mos"!

Adela Zilahi spunea...

Arata super, prezentarea ma omoara! :) si ma servesc cel putin cu doua!!! :)) Te pup!

Anonim spunea...

sunt delicioase !!! ... atatea feluri vreau sa fac de Craciun ca nu stiu cum ma voi descurca , dar imi plac toate si nu pot renunta la ele ;)... superba prezentare !!

Anonim spunea...

Ce faaain arata, le si simt mireasma :)

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Adela!!!Serveste cu placere ca sunt destule:))Pupici!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Catkitchen!!!Si eu sunt in aceeasi situatie...vreau sa le incerc pe toate:))Pup!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Delabogdana!!!Pupici!

Mihaela spunea...

Ce bine arata si ce festive sunt! imi place prezentarea :)

miremirc spunea...

Din nou prezentare impecabila !! Gustul excelent !

Lia spunea...

Vai ce-mi plac !
Si cutia si fata de masa ,tot,tot !

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Mihaela!!!

Multumesc frumos, Miremirc!!!

Multumesc frumos, Lia!!

Va pup si va imbratisez cu drag!

Oana spunea...

Cat ma bucur ca am gasit blogul dumneavoastra! Este extraordinar ce vad aici! Atat retetele, cat si pozele sunt minunate!

LauraAdamache spunea...

Arata absolut superb!!! Fursecurile si cornuletele cu nuca sunt preferatele mele asa ca trec reteta pe lista de Craciun.
Puuuup!!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Oana!!!Esti o draguta!Pupici!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Laura!!!Ma bucur tare mult ca iti plac!Pup cu mare drag!

Anonim spunea...

Arata tare bine fursecurile!

Emily spunea...

arata formidabil ♥

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Hapleablog!Pupicei!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Emily!!!Pup!

Gusulita spunea...

foarte apetisante fursecurile tale, iti vine sa intinzi mana prin poza sa le gusti ! Mult succes si inspiratie la bucatarit, cu drag,

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Dana!!!Pup!

adnia spunea...

ce gustoase sunt fursecurile acestea!