17 martie 2013

Chec aperitiv (2)

Print



    Usor de preparat, acest chec aperitiv se serveste rece, fie dimineata la micul dejun sau pentru mese festive la diferite ocazii!


Ingrediente:

5 oua
120 gr faina
5 linguri ulei
1/2 ardei gras rosu
120 gr sunca de Praga
2-3 fire de ceapa verde
140 gr cascaval ras pe razatoarea mica
1/2 plic praf de copt
sare
piper

Preparare:
1. Separam albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le batem impreuna cu uleiul si un praf de sare, iar albusurile le batem separat cu mixerul pana se intaresc (aproximativ 10 minute).



2. Incorporam treptat in spuma de albusuri galbenusurile, amestecand incet cu o lingura. Adaugam cate putin faina amestecata cu praful de copt, apoi calcavalul ras si celelalte ingrediente pe care le-am taiat cubulete. Condimentam cu sare si piper dupa gust. Nu prea multa sare pentru ca sunca si cascavalul sunt deja sarate.

  
3. Ungem cu unt si tapetam cu faina o tava de chec cu dimensiuni de 25x11 cm si rasturnam compozitia rezultata. Introducem tava in cuptorul preincalzit, si coacem la foc potrivit pentru aproximativ 45-50 de minute. Facem testul cu scobitoarea.


 
4. Cand este gata il lasam 10 minute in tava si apoi il rasturnam pe un gratar metalic. Dupa ce s-a racit complet il taiem felii si il servim.


Pofta buna!


15 comentarii:

Unknown spunea...

Bun, bun! Daca nu incepea postul acum ma apucam de el! Te pup, seara frumoasa!

Mika spunea...

Mmmhhh tare bine arata, iubita! Ce pofta mi-ai facut!

Cristina spunea...

Sunt fan chec aperitiv! Arata foarte frumos si apetisant!

Fancy Cake spunea...

Si noua ne pac chec-urile aperitiv! Sunt tare gustoase!

Simona spunea...

Tare mult imi plac checurile aperitiv!! Fur reteta!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Anca!!!Da, pentru cine tine post trebuie sa mai astepte:)

Multumesc frumos, Mi Ka!!!

Multumesc frumos, Cristina!!!

Multumesc frumos, Fancy Cake!!!Si noua ne plac foarte mult!

Multumesc frumos, Simona!!!

Va pup si va doresc o seara minunata!

Rita Oarga spunea...

Excelent checul tau! Am facut si eu acum ceva vreme. Gustul e minunat, iar amestecul de culori il face apetisant. Pupic!

catkitchen spunea...

Licuta draga , numai bunatati faci , iar pozele sunt superbe mereu !!! <3

Unknown spunea...

imi saliveaza gura la cat de bine arata mancarea asta....felicitari
................
medic dentist

maria mihalache spunea...

Imi place tare mult felul asta de chec aperitiv...........sunt frumoase, gustoase si rapid de "confectionat"

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata senzational! Trebuie sa incerc si eu reteta!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Rita!!!Asa este!

Multumesc frumos, Catkitchen!!!

Multumesc frumos, Cosmin!!!

Mutumesc frumos, Maria!!!Foarte adevarat ce ai spus:)

Multumesc frumos, Top Cuisine avec Lavi!!!

Va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa!

Emily spunea...

superb si delicios

oaky_yna spunea...

Asa il fac si eu doar ca mai pun si masline :)

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Emily!!!

Multumesc frumos, Oaky_yna!!!Mmm, bun tare si cu masline!

Va pup cu mare drag!